12 obrazków, które pokazują różnicę między pozytywnymi ludźmi, a wampirami energetycznymi

ŻYCIE POLECANE
callista006
000
150

Do której grupy należysz? Obejrzyj te obrazki i odpowiedz sobie szczerze na to pytanie.

0

1

2

3

4

5

6

8

11

9

10

12

13

Zobacz też 12 zdań, których dziecko nigdy nie powinno od ciebie usłyszeć…

Źródło: BrightSide.com

 

7 znaków, że spotykasz się z niedojrzałą dziewczynką, a nie z kobietą

ŻYCIE
callista006
00
248

Wiek i wygląd nie zawsze świadczą o dojrzałości kobiety. Po czym poznać, że to jeszcze dziewczynka i nie warto tracić na nią czasu, jeśli szukasz poważnego związku?

1. Dziewczyny chcą uwagi, kobiety szacunku

1

Dziewczynka robi wszystko, żeby zwrócić na siebie uwagę. Nieważne, czy w danym momencie jesteś nią zachwycony, czy wkurzony, ważne, że całkowicie się na niej skupiasz. Kobieta nie wymaga ciągłej uwagi, tylko szacunku.

2.

2

Dziewczynka bawi się z tobą nie tylko w łóżku przez całą noc, ale także w życiu przez cały dzień. Kobieta może lubić planszówki albo gry video, ale w życiu jest z tobą szczera, nie gra i nie bawi się twoimi uczuciami.

3. Niezależność

3

Dziewczynka chce, żeby jej facet się nią opiekował. Kobieta również, ale oprócz tego chce też opiekować się swoim facetem.

4. Imprezy

4

 

Dziewczynka imprezuje na całego, nieodpowiedzialnie, nie zna swoich limitów. Kobieta wie, gdzie jest jej granica i potrafi bawić się świetnie i jednocześnie tak, żeby jej nie przekroczyć.

5. Media społecznościowe

5

Dziewczynki mają obsesję na punkcie tego, jak wypadają na Facebooku, itd. O swój wizerunek na zdjęciach dbają bardziej niż o związek. Kobiety mają inną hierarchię wartości. Twój komplement jest ważniejszy niż lajk pod fotką.

6. Kultura

6

Dziewczynki spędzają mnóstwo czasu oglądając TV albo memy w sieci. Nie ma w tym nic złego, ale dla kobiet nie jest to jedyny kontakt z kulturą. Doceniają one sztukę, książki, mają zainteresowania, stać je na chwilę refleksji.

Zobacz też 20 znaków, że twój chłopak naprawdę cię kocha i jest tym jedynym na całe życie…

Źródło: Likes.com

17 trików, dzięki którym będziesz się zdrowo odżywiać w ogóle o tym nie myśląc

Moda
callista006
schudnij-bez-wyrzeczen-6-sprawdzonych-sposobow-na-skuteczna-diete-bez-wyrzeczen
80

Zazwyczaj zdrowe odżywianie kojarzy nam się z ciągłym kontrolowaniem naszych posiłków i poświęcaniem mnóstwa czasu w ciągu dnia na przemyślenie i przyrządzenie odpowiednich potraw. Nie musi tak być! Dzięki tym sposobom codziennie będziesz jadł zdrowo w ogóle się nie starając, a nawet o tym nie myśląc. W czym tkwi sekret? Przygotuj wszystko w niedzielę. Na cały tydzień zapełnisz lodówkę i zamrażarkę mnóstwem zdrowych i pysznych rzeczy, po które możesz sięgać bez namysłu. Oto 17 wskazówek opracowanych przez dietetyka Abby Langer, dzięki którym zadbasz o siebie bez żadnego wysiłku.

1. Pokrój seler, marchewkę lub inne warzywa w paluszki i włóż je do malutkich słoiczków z odrobiną lekkiego sosu. Stworzyłeś genialną przekąskę!

1

Przekąski są bardzo ważne. Przygotuj odpowiednią ilość na cały tydzień, a potem sięgaj po nie każdego ranka wychodząc z domu.

2. Wolisz owoce? Spakuj do woreczków trochę jeżyn i orzechów

2

Na przykład pół szklanki jagód wymieszaj z 2 łyżkami surowych, niesolonych pistacji. Pycha! To przekąska, którą przygotujesz w parę sekund. A przez kolejne dni jeszcze mniej czasu zajmie Ci wyciąganie jej z lodówki.

3. Nasz organizm potrzebuje białka. Zaopatrz lodówkę w czarną fasolę

3

Zawiera mnóstwo białka i jest bardzo zdrowa. Warto używać jej do sałatek czy wrapów, podawać z ryżem lub komosą ryżową z warzywami. Przepis na pyszne burritos z czarną fasolą znajdziesz tutaj.

4. Możesz też upiec kurczaka – całego lub same piersi

4

Kurczak jest świetny na zimno – do sałatek, kanapek i mnóstwa innych potraw. Jest też bardzo łatwy do odgrzania w każdej chwili w ciągu tygodnia. Jak twierdzi Abby Langer, uzupełnienie białka jest dla ludzi dużym problemem. Gdy wracają do domu późno i są zmęczeni, ostatnie o czym myślą to pieczenie kurczaka. Dlatego rezygnują ze zdrowego posiłku na rzecz „śmieciowego” jedzenia.

5. Inne źródło protein? Oczywiście jajka! Ugotuj je na twardo

5

To również fantastyczne przekąski. Wystarczy, że dodasz do nich trochę soli i pieprzu. Albo pokrój je i wrzuć do sałatki lub połóż na kanapkę. Każde jajko ma poniżej 100 kalorii i zawiera ponad 7g białka. Możesz wcinać bez wahania.

6. Umyj i pokrój swoje ulubione warzywa i trzymaj je osobno w pojemnikach do przechowywania żywności

6

Możesz z nimi robić mnóstwo rzeczy. Pomyśl ile czasu zaoszczędzisz przygotowując cokolwiek z dodatkiem warzyw, jeśli nie będziesz ich musiał kupować, myć, kroić… Gdy nie masz siły ani ochoty na przyrządzanie czegokolwiek, możesz po prostu wymieszać je ze sobą w misce, polać oliwą i zjeść ekspresową sałatkę.

7. Przygotuj jajeczne muffinki z warzywami na szybkie, smaczne i pożywne śniadania

7

Właściwie to po prostu upieczona w foremkach jajecznica. Muffinki trzymaj w zamrażarce. Później wystarczy je odgrzać w mikrofalówce. Jeśli potrzebujesz pomocy w ich przygotowaniu, zajrzyj tutaj.

8. Świetnym śniadaniem jest też pyszna owsianka z wybranymi przez Ciebie dodatkami

8

Duża porcja owsianki na mleku, przyrządzonej na przykład z jabłkami i cynamonem, jest fantastycznym początkiem każdego dnia. Wystarczy ją podgrzać. Nie przepadasz za owsianką? Smaczną alternatywą jest wrzucenie garści otrębów do jogurtu czy kefiru. Równie zdrowo i równie szybko.

9. Upiecz warzywa i wykorzystuj je do swoich posiłków każdego dnia

9

Idealnymi warzywami do pieczenia są szparagi, cukinia, papryka, cebula i wiele innych. Część z nich wcześniej pokrój, a brokuły czy kalafiora zgrilluj w całości. Jest mnóstwo pysznych i szybkich potraw, do których możesz wykorzystać wcześniej pieczone warzywa. Jeśli szukasz inspiracji, zajrzyj tutaj.

10. Kto nie lubi pieczonych ziemniaków?

10

Pieczone ziemniaki smakują rewelacyjnie w sałatkach. Spróbuj zgnieść je razem z jajkami ugotowanymi na twardo, dodaj odrobinę majonezu i trochę zmielonej papryki, słodkiej lub ostrej, według uznania. Pycha!

11. W niedzielę możesz również przygotować porcje ryżu lub komosy ryżowej i korzystać z nich w ciągu tygodnia

11

Ryż ma nieskończoną ilość zastosowań – sałatki, puddingi, zupy, gulasze… i wiele innych. Tu znajdziesz przepis na fantastyczną sałatkę z granatem.

12. Możesz też zrobić gotowe sałatki w słoiczkach

12

Pozwól się ponieść wyobraźni! Jeśli jednak nie masz pomysłu, na początek zajrzyj tutaj.

13. Po co zamawiać grillowanego kurczaka z warzywami na wynos, skoro wystarczy sięgnąć do swojej lodówki?

14

Wygląda apetycznie? Przepis znajdziesz tutaj.

14. Zamrozić możesz również ulubiony makaron z serem. Może jeszcze z dodatkiem dyni?

13

Po przepis na ten smakowity obiad zerknij tutaj.

15. Pamiętaj o tym, aby urozmaicać swoje posiłki. Nuda jest niewskazana!

15

Tutaj znajdziesz 27 przepisów na inne potrawy, które możesz przygotować „na później”. Smacznego!

Źródło: BuzzFeed.com